#kenjedat?

18 Nov

Bij elke zin die je leest, is de vraag die je jezelf moet stellen: ”Ken ik dat?”

Er zo mooi uitzien, dat je gezien wilt worden. Ken je dat?
De allerlaatste druppel proberen te halen uit je glas. Ken je dat?
We kennen elkaar, ik zie je, maar doe alsof ik je niet heb gezien. Ken je dat?
Vragen hoe het met iemand gaat, maar eigenlijk boeit het je niet. Ken je dat?
”Ik bel\ping je later” zeggen, maar het eigenlijk niet doen. Ken je dat?

Liever lui dan moe zijn. Ken je dat?
Docent, uw les is saai. Ik ga slapen! Ken je dat?
Je ziet me lachen, maar ik voel me niet goed. Ken je dat?
Iemand praat veel, maar zegt niks. Ken je dat?
Je sleutels heel vaak ”kwijt” zijn. Ken je dat?

”Dat had ik nooit moeten doen!” – ”Dat had ik moeten doen!”. Ken je dat?
Uit huis gaan en iets later denken dat je de deur hebt open gelaten. Ken je dat?
Familielid: ”Wauw, je bent groot geworden!” Ken je dat?
Je 100x zo fris voelen wanneer je haar pas is gedaan. Ken je dat?
Moe zijn op school, maar wanneer je thuis bent, ben je weer fit. Ken je dat?

Een antwoord opschrijven, het wijzigen en er later achter komen dat je 1e antwoord goed was. Ken je dat?
”Multiplechoice-toets” – Hmm, ik heb te veel A’s achter elkaar. Ik denk dat ik een paar wijzig. Ken je dat?
Docent ik snap de stof niet, maar uw mond ruikt sterk dus wil ik u niet om uitleg vragen. Ken je dat?
Je moeder roept je naar beneden, je zegt: ”Ja ik kom” maar je blijft waar je bent. Ken je dat?
Als je iets zoekt, vind je het niet. Heb je het niet nodig, zie je het de hele tijd. Ken je dat?

2 Responses to “#kenjedat?”

  1. @Robin0299 November 18, 2010 at 11:18 pm #

    Op elke vraag MOET ik “Ja” antwoorden! =P

    Keep it up, nice blogs..

  2. vakantiehuis February 13, 2011 at 2:38 am #

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar kidkid2.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Leave a Reply

